A képek teljes története (2013. július 24.)








 
 
Ezek a képek a Gjende tónál készültek, erre a helyre vezettek engem és a nővéremet is. Bármikor is járunk Norvégia ezen részén, erre a helyre legalább egyszer elmegyünk és mindig valami erőteljes dolog történik.

Utolsó ittjártunkkor úgy éreztük többé már nem jövünk. Hiszen akkor 2011. július 21. volt, és másnap történt az osloi robbantás ahol 69 fiatal meghalt. Annyira rettenetes volt az a nap, az emléke pedig ezt a helyet juttatta eszünkbe. Így azt hittük nem jövünk már többet ide.

Amikor rájöttünk, hogy ide vezetnek bennünket, sőt nagyjából az időpont is megegyezik, már tudtuk újra meg kell látogatnunk ezt az erőteljes helyet. Hétfőn, július 22-én arra ébredtem, hogy eljött az idő. Elmondtam a nővéremnek, aki viszont nem akart velem jönni. Azon az éjjelen mélyreható személyes átváltozása volt, úgy érezte nem tud most sehova sem menni. Így egyedül vágtam neki az útnak.

Összepakoltam a kristályokat és beugrottam a kocsiba. Félóra autózás és nagyjából egy óra terepmászás után oda is értem. Általában ez egy csodás kirándulás, de most nem az volt. Úgy éreztem egy óriási kéz próbál visszatartani, emellett az időjárás is megváltozott. Forróság lett, a szél elcsendesült és a szúnyogok szakadatlanul nyüzsögtek. Reméltem, hogy fontos lesz ez a dolog. A szúnyogok miatt nem is tudtam hosszú meditációt/ceremóniát végezni, úgy döntöttem leteszem a kristályokat a vízbe.
 
Rájöttem ez nem elég, fel kell ajánlanom a nagy kvarckristályt a tónak. Tudtam, hogy ebben a nővéremnek is részt kell vennie, így felhívtam és elmondtam neki mit is szeretnék csinálni. Ő éppen meditált. Megkértem, hogy a hátrahagyott tibeti tálat üsse meg néhányszor, én közben elengedtem a kristályt ami a tóba esett. Amikor belecsobbant elsírtam magam. Erőteljes érzelmi reakciót váltott ki bennünk, ami nagyon meglepett minket.

Az Állandó Társak azt mondták nekem, hogy ez a kristály sok fényt fog vinni a mélyebb rétegekbe. Az összes réteget megvilágítja majd. Ez a kristály szabadon fogja engedni azokat a rejtett energiarétegeket amelyek ezen a területen vannak. Köszönöm, hogy velem voltatok, az együttes energiánk sokat segített ezen réteg megnyitásában.
Ahogy az Állandó Társak mondták:
”a hegyek ismét ordítanak”, erővel töltik fel a mi fény és szeretet csoportunkat. Ez pedig még erőteljesebb változást hoz.

Szeretettel és örök hálával, Aisha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése