Egy rövid frissítés az energiákról (2013. július 29.)


Hazaértem a hegyi túráról, de nehezen tudok szavakat találni, hogy leírhassam mi is történt amíg odakint voltam. Csak annyit mondhatok, teljesen más személy ül itt most, hátrahagytam a régi ”önvalómat”. Pontosan tudom mikor és hol sétáltam ki szó szerint a régi energetikai lenyomatból, amelyet eddig önmagamnak tartottam.

A változás soha nem könnyű, számomra az érzelmek forgószelét hozta magával. Szomorúság, egyfajta gyász érzete az iránt amit magam mögött hagyok, mellette mélységes hála és szeretet érzése a teljes Teremtés felé. Egész egy egység érzete a viskón kívül lévő fával, érezvén a szelet a rozsdásodó leveleimen, és a napsugarakat ahogy felmelegítik a hegy oldalát. Sosem éreztem magam ennyire sebezhetőnek, ugyanakkor ennyire erősnek sem mint ezekben a napokban. Még most is nehéz állandó egyensúlyt találni benne.

Elkezdtem átolvasni amit megosztottatok velem ezen a blogon, így tudom nem csak én vagyok túl egy heves időszakon. Az Univerzum megadta az esélyt legalább, hogy pusztán benne LEGYEK ezekbe az energiákba. Ugyanis megsérült a lábujjam, így három napig fel kellett polcolnom a lábam és csak pihentem. A lábujjam gyorsan gyógyul, tudom hogy jó okkal történt mindez így. Hiszen egyhelyben kellett maradnom, ezért sokkal jobban tudtam koncentrálni az energiákra, valamint jobban megtudtam őket emészteni.

A folyamat még nem ért véget, vasárnap ismét új Gyülekezés történik. Érzéseim szerint, fontos szerepet fognak betölteni ezek az új energiák amelyekkel annyian dolgozunk a nyár első felében. Ma reggel egy új üzenetet kaptam az Állandó Társaktól:

Mostanra sok minden felszabadult, mely eddig fogvatartott benneteket. Eljött az idő, hogy egy teljesen új energiatartályhoz csatlakozzatok. Azok az energiák amelyek felszabadultak az utóbbi két hétben, hamarosan kihatnak rátok. Tudjuk sokan érzitek is mindezt az egyfajta együtt rezgést a testetekben. Ezt eddig ebben a formában nem tapasztalhattátok. Ez az aktivitás elkezd növekedni, függetlenül attól, hogy lesz amikor kényelmetlennek érződik – legalábbis a kezdetekben – hamarosan hozzászoktok. Ne féljetek ezektől a rezgésektől amelyeket éreztek. Képzeljétek el magatokat úgy, mint egy hangolóvilla, melyet épp megütöttek abból a célból, hogy az egész bolygó a ti rezgésetekre hangolódjon.

Hiszen minden formában útmutatók vagytok, ezúttal pedig megadjátok az (alap)hangot a többieknek is. Ti vagytok a segédeszközök ehhez az új energiarezgéshez. Harmóniában rezegtek azokkal akik ugyanerre a szintre lettek hangolva. Együtt pedig egy mennyei kórust hoztok létre, melynek ”hallatán” mindenki felül és figyelmesebben kezd el hallgatni. Lehet, hogy az elején ennek nem lesznek tudatában és így fogják elkezdeni keresni ezeket a hangokat. Ismét csak azt mondjuk minderre, hogy rendben halad minden. Olyan lesz ez az egész, mint folytonosan újraszületni. Lélegezzetek hát mélyeket, minden légzéssel juttassatok elég üzemanyagot ahhoz a hanghoz, amit belül hordoztok, így továbbra is elég erős marad. Csakis a fizikai testeteken keresztül tudják ezek a mennyei hangok hallatni magukat. Ne feledjetek el köszönetet mondani a fizikai járműveteknek mely oly nagylelkűen befogadja azt a lényeget, melyet MAGATOKNAK neveztek.”

Köszönetet szeretnénk mindenkinek mondani azért, amit ebbe a térbe hoztok. Ennek a szeretet- és fénytónak a fontossága egyre tisztább számomra. Tudom, hogy továbbra is növekedni fog – mint ahogy mi is mind növekszünk és fejlődünk, és segítjük ezen energiák távolba juttatását. Nagyon csodálatos ismét itthon lenni veletek, kedves fénycsaládom!



Szeretettel és hálával, Aisha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése