Ideje egy kis szünetet tartani (2012. augusztus 10.)

„Kedves Barátaim! Az utolsó néhány nap és hét a leghevesebb és kihívásokkal telibb periódus volt, amit valaha is tapasztaltam, gyanítom sokan éreztétek így. Tudtam, hogy ez a nyár érdekes lesz, de fogalmam sem volt, hogy mennyire. Csupán azok a dolgok, amik a felszínre jöttek, lenyűgözőek voltak. Mindez a takarítás, elengedés, aktiválás és újrakapcsolódás szinte mágikus volt, viszont fárasztó is. A testem és más sugallatok hatására ráébredtem, hogy eljött az idő arra, hogy pár nap pihenőt vegyek ki azért, hogy mindezt meg tudjam emészteni. Nagyon hálás vagyok a támogatásotokért és szeretetetekért, melyet adtatok. Hálás vagyok, hogy a csatornázással viszonozni tudtam ezt. A következő néhány hétben remélem, ismét jelentkezem. Addig is egy képpel búcsúzom, amit a tegnapi álmomban kaptam. Egy másik nővel álltam kint a szabadban, amikor felnéztem az égre a Nap felé, s ezt a jelet láttam(a Nap helyett). Annyira mély benyomást tett rám, hogy álmomban térdre estem és kicsordultak a könnyeim az óriási hálaérzettől. Megjegyeztem a szimbólumot, és most lerajzolom:





Nem tudom, hogy rezonál-e veletek bármi módon is. Köszönöm a türelmeteket és a támogatásotokat, találkozunk a következő napokban-hetekben. Továbbra is kapcsolódjatok nyugodtan és támogassátok egymást, akár ezen blogon keresztül is. Fontos észrevennünk, hogy nem vagyunk egyedül.

Szeretet és Fény,
Aisha”


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése