Minden felgyorsul (2013. március 09.)


Kedves Barátaim!

Úgy érzem energiatornádóban vagyok az utóbbi napokban, de jó értelemben. Olyan mintha minden ajtó kinyílt volna és az energiák pedig csak dőlnek befelé. Sok minden zajlik jelenleg, nehéz nyomon követni. Nagyon örülök a sok hozzászólásotoknak. Szinte kirobbanó az energia amellyel hozzájárultok, nem is tudom szavakkal leírni, hogy érzem magam amikor olvasom őket és összekapcsolódok ezzel a körrel. Tudom már régen is mondtam, de ismét elmondom: fogalmam sem volt amikor elkezdtem ezt az egészet, hogy idáig fog növekedni. Először csupán egy egyszerű blog volt, amit néhányan megnéztek. Most viszont vibráló csoporttá alakult, amely tovább növekszik. Ez többé már nem csak az én helyem, hanem a mi helyünk és örvendek amikor hátradőlve nézem az egészet. Köszönöm mindezt, köszönöm mindenkinek. Nem is tudom, hogy mindenki felfogta- e milyen fontos dolgot tesz itt.

Amint említettem, az elmúlt napokban sok dolog történt az életemben. Hirtelen mély vízbe kerültem, de sikerült mindent megoldanom. Feltudtam dolgozni az információt melyet nekem szántak. Olyan volt mint egy apró jelentéktelen információdarab, mely hatására minden a helyére került. Megláthattam a teljes képet és mindaz amiről évek óta olvastam vagy csatornáztam, hirtelen nyilvánvalóvá vált. Egy új feladatot kaptam, ezzel a feladattal pedig új kapcsolatok érkeznek. Nagyon érdekes látni ahogy a dolgok történnek. Úgy, hogy előtte nem is tudod hogyan is fognak történni, amikor viszont elkezdődik akkor egyszerűen tudod, ez a helyes. Ez egyáltalán nem azt jelenti, hogy leállok az üzenet csatornázásával. Csupán annyit jelent, hogy nem mindent egymagam fogok csinálni, hanem egy csoporttal. Már várom is ezt és erősen érzem, hogy erről szólt az előző üzenet is. Arról, hogy az új világban minden az összekapcsolódásról és a közös munkáról szól. Számomra ez egy felfedés volt, hiszen eddig nagyon magányosan végeztem a munkámat, annak előnyeivel és hátrányaival egyaránt. Igen érdekes idők várnak ránk.

Fogalmam sincs mi lesz ez az új feladat, de van egy megérzésem, hogy a Gyakornok Kézikönyvével kapcsolatos. Előre nem tudok semmi részletet, csupán követem a megérzésem és megyek az árral. Néhány emberrel már kapcsolatba léptem és olyan csodálatos látni, hogy minden a helyére kerül. Az idő majd megmutatja mivé is válik mindez.

Ez nagyon érdekes és számomra örömteli mellékterméke mindennek az, hogy a testvérem szintén részt vesz ebben. Ő már régebben kezdett csatornázni tőlem, de különböző okok miatt úgy döntött szünetel vele néhány évre. (Ő volt az aki az Aisha nevet választotta nekem. Ugye már mondtam, hogy a nevem nem Aisha, de ezt választottam mert ez képviseli a valódi énemet. A ”világi” nevem: Bente, így hív a családom és a barátaim. Mégis úgy érzem a közeli jövőben el fog halványulni a 3D- s életem többi részével együtt.) A nővéremmel éltem együtt az utóbbi két évben. Kiléptünk a régi munkánkból és elkezdtük azt csinálni ami igazán örömet okoz nekünk, ami az én esetemben a csatornázás. Ahogy elkezdtem belelátni ebbe az új küldetésbe, hirtelen azt vettem észre, hogy mindketten állandóan erről beszélünk és ekkor hirtelen azt mondta, ő is szeretne ilyen munkát végezni. Én pedig azt válaszoltam, hogy ezt a döntést neked kell meghozni. Aznap este leült és kijelentette a Világegyetem számára azt a vágyát, hogy ismét készen áll részt venni ebben a munkában. Ennyi volt az egész és ismét tud csatornázni. Hadd mondjam el, hogy ezek az új energiák nem szégyenlősek! Ahogy leül csatornázni, engem is szinte teljesen eláraszt az energia. Olyan volt az utóbbi néhány nap, mintha hullámzó óceánon hajóznánk.

Szeretnék megosztani egy részt abból az üzenetből, amelyet a nővérem csatornázott tegnap. Úgy gondolom tartalmaz olyan információt ami segíthet:
”A bezúduló energiák megtették a hatásukat az emberiségen. Egyetlen emberi test sem marad érintetlen. Az eddig ki nem mondott történeteik a felszínre kerülnek. Mindenki a végső kihívással áll éppen szemben. Megtegye a lépést vagy ne? Akik hátra maradnak azok a saját szabad akaratukat követik, nem vagyunk felelősek a végső döntésükért. A mai nap jelszava az, hogy egyszerűen olvadjunk össze a magasabb önvalónkkal. Egyszerűen lélegezzünk be és lélegezzünk ki, majd ismételjük. A légzés egy fontos kapocs a felsőbb énünkhöz. Akik szükségét érzik azok lélegezzenek be még teljesebben mint ahogy egyébként szoktak. Ez könnyíti az energialetöltés tüneteit, ami az apró csiklandozástól a leghevesebb érzésig terjedhet. Elég bölcsek vagytok ahhoz, hogy tudjátok mikor álljatok ki a napra és mikor ne. Van amikor az energialetöltés a szemet is érinti, van amikor nem. Hallgassatok a belső hangotokra. Ez egy állandó kapcsolat a Minden Ami Van- nal, és így juttok első kézből a szükséges információhoz. Nincs elzárva tőletek semmilyen titok, de évezredeken át megpróbáltátok elnémítani azt a kitartó belső hangot, amely mindig is mondta merre haladjatok. Eljött az idő, hogy kivegyétek a füldugót és elkezdjetek ráhangolódni erre belső hangra, hisz egyek vagytok vele. A kórus percről- percre növekszik és hamarosan az egész bolygó egy örömteli hangzásban fog zengeni. Többé már nem bilincsel le a félelem, az emberiség győzedelmesen emelkedik ki az új hajnalban.”

Máskor is megosztom az üzenetét, ha tartalmaz érdekes dolgot. Ahogy mondtam, tovább folytatom a Túlélés Kézikönyvét egészen addig amíg jön üzenet. Még nem tudom mi lesz az újabb feladat, amikor az új információ elkezd keresztüláramolni a csoporton. Elmondták nekem, hogy felkészítenek erre a feladatra, kapok különböző utasításokat arra hogyan osszam meg a későbbi szakaszban ”amikor az idő megérett rá”.

Mindezzel együtt nagyon örülök annak, hogy egy prosperáló közösség lettünk. A szeretet és az energia hatására egyre tovább fog növekedni. Új ragyogó lelkeket fog magához vonzani. Köszönöm mindezt.

Szeretet és fény, Aisha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése