A gyógyító vizek


Kedves fénycsaládom!

Nagyon különleges volt az utóbbi néhány nap a Gyülekezés óta. Számos órát azzal töltöttem, hogy a kommentárjaitokat olvastam, nem is tudom ejtettem-e ezidáig annyi örömkönnyet mint most. Sok embernek volt mélyreható tapasztalat a Gyülekezés, de e mellett be is indított bennük mélyen valamit. Az utána következő napokban mindenki érezhette az energetikai kapcsolódás utóhatásait. Nem csak én éreztem úgy, hogy el kell vonulnom és fel kell dolgoznom a történteket. Nohmad, olyan szépen megfogalmaztad amikor azt írtad: ”integrálni az áldást”. Hiszen igen, mi mind áldottak vagyunk, de van akinek ez az áldás még rejtve maradt. Ahogy az AT is mondta a Gyülekezésről szóló üzenetében, a szívünkhöz vezető ajtók nem csak megnyíltak, hanem szinte lerepültek a sarokvasaikról és többet soha nem lesznek bezárva.

Azt, hogy ez kinek mit jelent szépen megosztottátok velem. Annyi öröm van ebben, de sok könny is, hiszen valóban megnyíltak a kapuk a magvunkig. Amit ott találunk az fájdalom-teljes is lehet, de egyben gyógyító is. Hiszen EGY-ek vagyunk és senki sincs elfeledve. Mélyen összekapcsolódtunk, s ez örökre szól, de időt kell szakítanunk arra is, hogy valóban kapcsolódjunk önmagunkkal. Mi rejlett a szívünk mélyén? Mindenkinek van régi sérülése, de eddig nem látszott gyöngyök is rejlenek ott. Ne felejtsétek el megadni az engedélyt magatoknak az elérésükre. Lehet segítségre lesz szükségünk amikor alávetjük magunkat ennek a folyamatnak. Ne felejtsünk el kérni, ha kell. A Tó vizében nem csak mókázni és szórakozni lehet, de gyógyulni is. Sokféle módon lehet segítséget kérni. Nagyon szívet melengető olvasni azokat a sorokat amelyeket megosztottatok velem, valamint látni azt mennyi minden ömlik ki és be ebbe a Tóba.

Maggie a következő kommentárt írta Alex-nek:

”Alex, gyönyörűséges, csodálatos, bátor fénytestvérem! A szavaid annyira megindítóak voltak, hogy azonnal abbahagytam amit csináltam és elkezdtem szeretet energiát küldeni a távolból neked. Ez pedig egy a tóhoz való kapcsolódás tapasztalatává vált. Így köszönetet szeretnék mondani neked és az egész tónak ezért a csodálatos tapasztalatért! Ezelőtt sosem éreztem ennyi szeretetet áramolni a testemen át! Ráébredtem, hogy a többiek is segítenek és kollektíven gyógyítjuk magunkat és egymást is! Amint erre ráébredtem, egy energialöket ÁRAMLOTT a kezeimen át, de a testemben is éreztem. Egy időben két helyen voltam, a mély szeretet amit éreztem magával ragadó volt, nem tudtam megállítani az arcomon legördülő könnyeket. Óriási ajándék ez az egység, nagyon hálás vagyok! Ezerszeres köszönet minden apró fényért amit csak beleszőttök!!!”

Valóban EGY-ek lettünk, nem szabad elfelejtenünk azt a végtelen erőt, aminek részei lettünk. Ez a Tó annyi szeretettel teli energiával vibrál, és mi vagyunk azok akik ezt létrehoztuk. Ne feledjetek el inni ebből a Tóból, mindenkinek szüksége van erre az áldásra. Ahogy az AT emlékeztetett bennünket: ”Újjászülettetek egy olyan testbe, ami még mindig ütött- kopott, de ez a test teljesen újraprogramozódott... lassítsatok hát le és adjatok elég időt magatoknak, hogy teljesen bele tudjatok nőni ebbe az új cipőbe. Először igen nagynak fognak tűnni, de ne legyen kételyetek a felől, hogy be tudjátok tölteni.”

Köszönöm mindenkinek mindazt amit ide hoz, de szeretnék mindenkit arra emlékeztetni, hogy ugyanúgy vehet is mindebből. Valóban újjászülettünk, és mint egy újszülött bizonytalanoknak és sérülékenyeknek érezzük magunkat. Mint ahogy ezen a filmen, minket is szerető kezek tartanak. Biztonságosan átadhatjuk magunkat ennek a szeretetnek.

 

Szeretettel és hálával, Aisha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése