Üdvözlet a Tó körüli második Gyülekezésen! - 2013. június 02-án.


Kedves Barátaim!

Tegnap éjjel egy gyönyörű látomásom volt. Végre láthattam magam, ahogy megnyitom a szívem. A kezeim között tartottam és elengedtem a levegőbe, az pedig elszállt mint egy madár. Ekkor egy gyönyörű kék pillangóvá vált és felettem repdesett. Még jobban megnyitottam a mellkasom és megengedtem, hogy a fény beáramoljon, és megtöltsön egész a legbelső sarkokig. Ekkor a mellkasomból több száz pillangó repült ki, mind ragyogó kék színű, pont mint az első. Kirepültek a világba és mindegyik egy emberre szállt. Azt láttam, hogy rátok szállnak, a családomra, a barátaimra, idegenekre, valamint a fátylon túl lévő vezetőkre és családra egyaránt.

Annyira gyönyörű volt, éreztem, ahogy keresztüláramlik rajtam a szeretet felétek. Ekkor eszembe jutott, hogy: „nincs befogadás, csak adás?” Egyből láttam, ahogy ezek a pillangók magukba szívják az emberek fényét, mint egy virág nektárját, abban a pillanatban minden személy virággá változott, táplálva a pillangót, amely rászállt. Éreztem, ahogy ezek a nektárcseppek táplálnak, melyet minden pillangó magába szívott. Lenéztem magamra és láttam, hogy több száz pillangó borít, eltérő méretűek és színűek, ők pedig az én nektáromból ittak. Ekkor ráébredtem, hogy számos ember van odakint, akik épp most tanulják meg a szívük megnyitásának leckéjét.

Ez annyira erős és gyönyörű tapasztalat volt, egyben fel is vázolta miről is szól ez a Gyülekezés. Hiszen ezúttal mi kapunk, mi iszunk a szeretet és a fény nektárjából. Az AT a következő üzenetben fogalmazták ezt meg ma reggel:

"Meghívunk benneteket holnapra, hogy ismét összekapcsolódjatok a legbelsőbb lényetekkel. Meghívunk benneteket, hogy nyíljatok meg a legbelsőbb szentélyre, hogy engedjétek be a fényt és az csordultig töltse. A fény itt van, kedveseim és segítő kezet nyújt. Segít az akadályok felszámolásában. Van akiben nagyobb az akadály, másokban kisebb. Számunkra ezek egyenlőek. Arra kérünk benneteket, hogy fogadjátok be a fényt, amely megszabadít attól amit belül hordoztok.

Ezt az utat csak úgy tudjátok végigjárni, ha leteszitek a régi poggyászt. Ebben most segítséget kaptok. Elég megengedni, hogy ez a mennyei fény és szeretet belétek áramoljék. Segít elmosni mindazt amire már nincs szükségetek, valamint segít felfedni a rejtett kincseket, melyeket magatokban hordoztok. Hiszen oly sok minden van bennetek amit nem láttatok még kedveseim. Végre ez a nagyság felragyoghat. Ott van már most is bennetek, akár méltónak érzitek rá magatokat akár nem. Mi látjuk ezt és mindent megteszünk, hogy segítsünk. Eljött az idő, hogy elkezdjetek teljes dicsőségetekben ragyogni.

Ezt a folyamatot nem kell magatok csinálnotok. Minél jobban megnyíltok, annál több segítség érkezik és egyre erősebbé váltok. Részei vagytok egy hatalmas és erőteljes dolognak, de amíg nem látjátok magatokat a ragyogó részeiként, addig túl gyenge marad a fényetek. El kell ismernetek ezt a kapcsolatot. Többet már nem vagytok magányosan lebegő lények, akik valami sötét óceánba lebegnek. Látható részei vagytok egy hatalmas egymásba kapcsolódó fényhálónak. A fényetek erősebbé válik, ahogy jobban megnyíltok erre az erőmezőre, amelynek teljes értékű tagjai vagytok. A magányos útnak tehát vége, vasárnap pedig ez még nyilvánvalóbbá válik számotokra is. Meghívunk mindenkit, hogy teljesen belépjen ebbe a hatalmas szeretet és fény óceánba, annyit igyon belőle, amennyit csak tud."

Én már tudom, hogy annyit fogok meríteni amennyit csak tudok és megtöltöm magam, és erre bátorítalak benneteket is. Hiszen ezt mind megérdemeljük, minden egyes cseppjét. Mindent beleadtunk ebbe az utazásba. Most pedig eljött az idő, hogy teli töltsük a kupánkat egészen amíg túl nem csordul. A Forrás ugyanis sosem apad ki. Holnap tehát, június másodikán 21:00-kor leülök és kapcsolódom magamhoz. Magamba hívom a Forrást, hogy töltsön meg fénnyel. Minden egyes részecskémet, hogy ez a fény eltüntessen minden akadályt a csatornáimból és a fényáradat többé soha ne lassuljon le. Erre invitállak benneteket is.

 



UI: Nem szükséges pont este 21.00-kor kapcsolódni a Gyülekezéshez. Amikor megfelelőnek érzed az időt: ülj le és kapcsolódj ehhez az energiához, a megnyitás és a kupa megtöltésének szándékával, és engedd meg, hogy a fény elmossa azt ami eltömíti a csatornákat.

Szeretettel és hálával, Aisha
 
Tom pedig egy dalt tett még az üzenethez: :-)
 
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése