Köszönet 2012! (2012. december 31.)


Ez az év elmúlt, már érzem is a teljesen új húzóerejét. Egy évvel ezelőtt tele voltam elvárással, hogy mit is fog a 2012- es év hozni. Tudtam, hogy heves lesz, mégsem láthattam előre mi vár rám. Számos szinten a változás éve volt. A változás a legváratlanabb módokon, a legváratlanabb helyekről jött. Vannak még változások amelyek nem nyilvánultak meg, de történtek olyanok is, melyekről nem is álmodtam. Amint ezeket a sorokat írom, épp egy hegyvidéki kuckóban vagyok. Kint csendesen esik a hó, minden fehérbe burkolózik. Olyan mint egy fehér vászon, melyre bármilyen színnel és fénnyel lehet festeni. Pont amilyen ez az új év is. Visszatekintve, a 2012- es évet egy varázslatos festménynek látom. Tele színekkel és formákkal. Halvány és sötét, teljesen egyedi. Mindannyian hozzájárultunk ehhez a képhez. Együtt pedig olyan dolgot teremtettünk, amelyre mindig emlékezni fogunk. Hálás vagyok mindenért, amit csak megtapasztalhattam. Egy üres vászon előtt állunk, amelyre úgy manifesztálhatunk dolgokat, ahogy csak szeretnénk – egy új világot. Ezúttal oly sok ”szín” közül választhatunk. 

Köszönöm nektek, hogy ezt az évet ilyen varázslatossá tettétek. Nem volt könnyű futam, de szinte naponta örülhettünk egy- egy új társ felfedezésének. Oly nagy ajándék megismerni egymást. Már várom az utazás folytatását a társaságotokban. Csodálatos és örömteli évet kívánok nektek!

Fény és szeretet, Aisha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése